Vista normal Vista MARC Vista ISBD

¿Cómo aprendemos? : una aproximación científica al aprendizaje y la enseñanza / Héctor Ruiz Martín.

por Ruiz Martín, Héctor. 1980- [autor/a].
Tipo: materialTypeLabelLibroSeries: (Educación básica en evidencias (Graó) ; 01); (Fundamentos de la educación (Graó).Editor: Barcelona : Graó , 2021 Edición: 3ª ed.Descrición: 326 p. : il., graf. br. e n. ; 24 cm.ISBN: 978-84-18058-05-9.Materia(s): Aprendizaxe | Pedagoxía -- Investigación | Psicoloxía da EducaciónResumo: Este libro aproxímanos de maneira rigorosa, pero tamén amena e accesible, aos coñecementos científicos que obtivemos acerca das accións e as circunstancias que promoven a aprendizaxe no contexto educativo. Así, expóñense desde os mecanismos cognitivos que rexen a memoria e a aprendizaxe ata os factores socioemocionais que inflúen na motivación e no desempeño dos estudantes. Ademais, detállase a investigación relativa aos procesos crave do ensino, tales como o feedback e a avaliación, e dedícase unha especial atención á autorregulación da aprendizaxe e a súa relación co éxito escolar e académico. En definitiva, o seu obxectivo é achegar os principios baseados na evidencia científica sobre como aprendemos, para que poidan servir para fundamentar as prácticas educativas máis aló da experiencia persoal.
    valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Localización actual Sinatura topográfica Número de volume Dispoñibilidade Notas Data de vencemento Código de barras Datos do exemplar
IES Valadares
Sala profesorado
37 RUI com Prestado 03/11/2023 PED052000010109

Bibliografía: p. 309-326

Este libro aproxímanos de maneira rigorosa, pero tamén amena e accesible, aos coñecementos científicos que obtivemos acerca das accións e as circunstancias que promoven a aprendizaxe no contexto educativo. Así, expóñense desde os mecanismos cognitivos que rexen a memoria e a aprendizaxe ata os factores socioemocionais que inflúen na motivación e no desempeño dos estudantes. Ademais, detállase a investigación relativa aos procesos crave do ensino, tales como o feedback e a avaliación, e dedícase unha especial atención á autorregulación da aprendizaxe e a súa relación co éxito escolar e académico. En definitiva, o seu obxectivo é achegar os principios baseados na evidencia científica sobre como aprendemos, para que poidan servir para fundamentar as prácticas educativas máis aló da experiencia persoal.