000 -CABECEIRA |
Campo de control de longitud fija |
01731nam a2200265zi 4500 |
INFORMACIÓN XERAL |
Códigos de información de lonxitude fixa |
200922s2021 spc e |||| 0 spa|| |
DEPÓSITO LEGAL |
Número de copyright ou de depósito legal |
B 13978-2019 |
ISBN |
ISBN |
978-84-18058-05-9 |
CDU |
CDU |
37.015.3:159.953.5 |
CDU |
CDU |
37.012 |
CDU |
CDU |
37.015.3 |
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA |
Nome de persoa |
Ruiz Martín, Héctor. |
-- |
36976 |
Datas asociadas ao nome |
1980- |
Termo indicativo de función |
autor/a |
MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
¿Cómo aprendemos? |
Resto do título |
: una aproximación científica al aprendizaje y la enseñanza |
Autores |
/ Héctor Ruiz Martín. |
EDICIÓN |
Edición |
3ª ed. |
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN |
Lugar de publicación |
Barcelona |
Editorial |
: Graó |
Data de publicación |
, 2021 |
DESCRICIÓN FÍSICA |
Extensión |
326 p. |
Outras características físicas |
: il., graf. br. e n. |
Dimensións |
; 24 cm. |
MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
(Educación básica en evidencias (Graó) |
Número de volume |
; 01) |
MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
(Fundamentos de la educación (Graó) |
NOTA XERAL |
Nota xeral |
Bibliografía: p. 309-326 |
RESUMO |
Resumo |
Este libro aproxímanos de maneira rigorosa, pero tamén amena e accesible, aos coñecementos científicos que obtivemos acerca das accións e as circunstancias que promoven a aprendizaxe no contexto educativo. Así, expóñense desde os mecanismos cognitivos que rexen a memoria e a aprendizaxe ata os factores socioemocionais que inflúen na motivación e no desempeño dos estudantes. Ademais, detállase a investigación relativa aos procesos crave do ensino, tales como o feedback e a avaliación, e dedícase unha especial atención á autorregulación da aprendizaxe e a súa relación co éxito escolar e académico. En definitiva, o seu obxectivo é achegar os principios baseados na evidencia científica sobre como aprendemos, para que poidan servir para fundamentar as prácticas educativas máis aló da experiencia persoal. |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Aprendizaxe |
-- |
5529 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Pedagoxía |
-- |
102139 |
Subdivisión xeral |
Investigación |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Psicoloxía da Educación |
-- |
102140 |
REFERENCIA ILS ANTERIOR |
-- |
2 |