000 | 01923nam a2200217 i 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
008 | 210223s20202020sp ||||| |||| ||| ||spa d | ||
017 | _aB-19.668-2020 | ||
020 | _a9788412231151 | ||
080 | _a741.5821.521-36(091) | ||
100 |
_aEstrada, Oriol _eaut _931588 |
||
245 | _aCultura manga | ||
250 | _a1ª | ||
260 |
_aBarcelona _b: Redbook _c, 2020 |
||
300 |
_a228 pp. _b: il. cor _c; 19 × 24.5 cm |
||
520 | 3 | _aCoñeza a evolución do manga a partir de 80 historias seleccionadas que permiten entender o éxito do cómic xaponés. A mediados do século pasado, toda unha xeración de mangakas se lanzou a debuxar historias e aventuras cunha estética e un grafismo que impactaron de inmediato na sociedade xaponesa, e que rapidamente se trasladou ao resto do mundo. Desde entón ata o de agora, autores como Tezuka Osamu, Mizuki Shigeru ou Kojima Gōseki ou revistas como a Shōnen Magazine cargaron coa mochila de popularizar un xénero que levou as súas vendas a cifras exorbitantes. Este libro repasa a historia do manga moderno desde os seus inicios, pautando como foi a súa evolución e os factores históricos, sociais, económicos e culturais que o condicionaron, para a continuación entreterse en subliñar os principais títulos que chegaron ata nós e seleccionando os autores e autoras indispensables dun xénero que non parou de crecer desde entón. Doraemon, de Fujiko F. Fujio, un éxito mundial sen precedentes. Mazinger Z, de Nagai Gō, unha idea que revolucionaría o xénero. Dr. Slump, de Toriyama Akira, unha das series máis populares do momento. Capitán Tsubasa, de Takahashi Yoichi, o manga que fixo do fútbol un deporte popular en Xapón. Akira, de Ōtomo Katsuhiro, unha obra de referencia para o lector otaku. | |
650 |
_aManga _9162893 |
||
650 |
_aManga _xHistoria _963042 |
||
650 |
_aArte _yHistoria _91015 |
||
651 |
_aXapón _95541 |