000 01731nam a2200265zi 4500
997 0 0 _e2
008 200922s2021 spc e |||| 0 spa||
017 _aB 13978-2019
020 _a978-84-18058-05-9
080 _a37.015.3:159.953.5
080 _a37.012
080 _a37.015.3
100 1 _aRuiz Martín, Héctor.
_eaut
_d1980-
_936976
245 1 1 _a¿Cómo aprendemos?
_b: una aproximación científica al aprendizaje y la enseñanza
_c/ Héctor Ruiz Martín.
250 _a3ª ed.
260 _aBarcelona
_b: Graó
_c, 2021
300 _a326 p.
_b: il., graf. br. e n.
_c; 24 cm.
490 1 _a(Educación básica en evidencias (Graó)
_v; 01)
490 1 _a(Fundamentos de la educación (Graó)
500 _aBibliografía: p. 309-326
520 3 _aEste libro aproxímanos de maneira rigorosa, pero tamén amena e accesible, aos coñecementos científicos que obtivemos acerca das accións e as circunstancias que promoven a aprendizaxe no contexto educativo. Así, expóñense desde os mecanismos cognitivos que rexen a memoria e a aprendizaxe ata os factores socioemocionais que inflúen na motivación e no desempeño dos estudantes. Ademais, detállase a investigación relativa aos procesos crave do ensino, tales como o feedback e a avaliación, e dedícase unha especial atención á autorregulación da aprendizaxe e a súa relación co éxito escolar e académico. En definitiva, o seu obxectivo é achegar os principios baseados na evidencia científica sobre como aprendemos, para que poidan servir para fundamentar as prácticas educativas máis aló da experiencia persoal.
650 4 _aAprendizaxe
_95529
650 4 _aPedagoxía
_xInvestigación
_9102139
650 4 _aPsicoloxía da Educación
_9102140