000 | 01731nam a2200265zi 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
008 | 200922s2021 spc e |||| 0 spa|| | ||
017 | _aB 13978-2019 | ||
020 | _a978-84-18058-05-9 | ||
080 | _a37.015.3:159.953.5 | ||
080 | _a37.012 | ||
080 | _a37.015.3 | ||
100 | 1 |
_aRuiz Martín, Héctor. _eaut _d1980- _936976 |
|
245 | 1 | 1 |
_a¿Cómo aprendemos? _b: una aproximación científica al aprendizaje y la enseñanza _c/ Héctor Ruiz Martín. |
250 | _a3ª ed. | ||
260 |
_aBarcelona _b: Graó _c, 2021 |
||
300 |
_a326 p. _b: il., graf. br. e n. _c; 24 cm. |
||
490 | 1 |
_a(Educación básica en evidencias (Graó) _v; 01) |
|
490 | 1 | _a(Fundamentos de la educación (Graó) | |
500 | _aBibliografía: p. 309-326 | ||
520 | 3 | _aEste libro aproxímanos de maneira rigorosa, pero tamén amena e accesible, aos coñecementos científicos que obtivemos acerca das accións e as circunstancias que promoven a aprendizaxe no contexto educativo. Así, expóñense desde os mecanismos cognitivos que rexen a memoria e a aprendizaxe ata os factores socioemocionais que inflúen na motivación e no desempeño dos estudantes. Ademais, detállase a investigación relativa aos procesos crave do ensino, tales como o feedback e a avaliación, e dedícase unha especial atención á autorregulación da aprendizaxe e a súa relación co éxito escolar e académico. En definitiva, o seu obxectivo é achegar os principios baseados na evidencia científica sobre como aprendemos, para que poidan servir para fundamentar as prácticas educativas máis aló da experiencia persoal. | |
650 | 4 |
_aAprendizaxe _95529 |
|
650 | 4 |
_aPedagoxía _xInvestigación _9102139 |
|
650 | 4 |
_aPsicoloxía da Educación _9102140 |