| 000 | 01714nam a2200313 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 997 | 0 | 0 | _e2 |
| 008 | 240305s2024 sp ||||| |||| ||| ||spa d | ||
| 017 | _aB17814-2003 | ||
| 020 | _a9788419650641 | ||
| 080 | _a82-N | ||
| 080 | _a82-P | ||
| 100 |
_aRippin, Sally _eaut _939480 |
||
| 240 | _aBruno Won't Dance | ||
| 245 |
_aEl artista de la pista _c/ Sally Rippin |
||
| 250 | _a1ª ed. | ||
| 260 |
_aBarcelona _b: Montena _c, 2024 |
||
| 300 |
_a39 p. _b: il. cor _c; 21 cm |
||
| 490 |
_aAprende a leer en la escuela de monstruos _v; 13 |
||
| 500 | _aLetra maiúscula | ||
| 505 | _aO libro inclúe material extra en forma de ilustracións coloridas e texto en letra maiúscula con frases rimadas, pensado para facer da lectura unha experiencia divertida e amena. Así axuda aos nenos a practicar a lectura dunha maneira sinxela e entretida. | ||
| 520 | 3 | _aNo libro, o monstro chamado Bruno está convencido de que os lobos non poden bailar… ata que chega o lobo Jacobo, un bailarín que demostra que os monstros poden moverse con ritmo. Bruno quere convéncelo e loitar por converterse el tamén no artista da pista. A historia amósalle aos pequenos lectores que, con constancia e ánimo, pódese aprender a facer cousas que a priori parecen imposibles. Ademais, o libro está escrito en letra maiúscula, con frases sinxelas e rimadas, e ten ilustracións a todo cor, o que fai que a lectura sexa divertida e accesible para nenos que están empezando a ler. | |
| 521 |
_aINF123 _aPRI12 |
||
| 650 |
_aLectura _9146 |
||
| 650 |
_aMonstros _95132 |
||
| 650 |
_aDiversidade _91489 |
||
| 650 |
_aAprendizaxe _9329216 |
||
| 700 |
_aBenegas, Mar _eadp _97505 |
||
| 700 |
_aKennet, Chris _eill _957544 |
||