Vista normal Vista MARC Vista ISBD

Gamish : una historia gráfica de los videojuegos / Edwards Ross; traducción de Montse Meneses Vilar

por Ross, Edward [autor/a]; Meneses Vilar, Montse [tradutor/a].
Tipo: materialTypeLabelLibroEditor: Barcelona : Reservoir Books , 2022 Edición: 1ª ed.Descrición: 203 p. : principalmente il. cor. ; 24 cm.ISBN: 9788418052941.Títulos uniformes: Gamish. A graphic history of gaming. Español.Materia(s): Videoxogos -- Historia -- Cómics | Videojuegos -- Historia -- Cómic | Cómic americano | Banda deseñada americana | Vida cotiá | Vida cotidiana | Histórica | comResumo: Pac-Man, Mario Bros, Doom, Minecraft... Desde que acendeu a vella consola Atari do seu irmán, Edward Ross estivo enganchado aos videoxogos. Tras anos de vicio, empezouse a preguntar: que é o que os fai tan especiais?, por que xogamos?, como terminaron por moldear o mundo en que vivimos? Gamish é un libro cheo de encanto e profundidade que nos acompaña pola historia da «décima arte», desde os prototipos da década dos cincuenta ata os superventas actuais como Call of Duty, pasando polos videoxogos de corte alternativo máis enxeñosos. Examinando ás persoas e as ideas que están detrás da súa produción e distribución, o autor faranos entender que significa xogar e por que nos entusiasma.
    valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Localización actual Sinatura topográfica Dispoñibilidade Data de vencemento Código de barras Datos do exemplar
Prestable IES Valadares
Sala préstamo
82C ROS gam Dispoñible PED052000009942

Pac-Man, Mario Bros, Doom, Minecraft... Desde que acendeu a vella consola Atari do seu irmán, Edward Ross estivo enganchado aos videoxogos. Tras anos de vicio, empezouse a preguntar: que é o que os fai tan especiais?, por que xogamos?, como terminaron por moldear o mundo en que vivimos?
Gamish é un libro cheo de encanto e profundidade que nos acompaña pola historia da «décima arte», desde os prototipos da década dos cincuenta ata os superventas actuais como Call of Duty, pasando polos videoxogos de corte alternativo máis enxeñosos. Examinando ás persoas e as ideas que están detrás da súa produción e distribución, o autor faranos entender que significa xogar e por que nos entusiasma.

Coa tecnoloxía Koha