000 -CABECEIRA |
Campo de control de longitud fija |
01528nam a2200229 i 4500 |
INFORMACIÓN XERAL |
Códigos de información de lonxitude fixa |
250308s2025 sp ||||| |||| ||| ||spa d |
DEPÓSITO LEGAL |
Número de copyright ou de depósito legal |
GI 41-2025 |
ISBN |
ISBN |
9788419095749 |
CDU |
CDU |
59 |
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA |
Nome de persoa |
Margarit, Núria |
Termo indicativo de función |
autor/a |
-- |
259779 |
MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Tesoros del mar |
Resto do título |
: Celebración de la belleza sumergida. |
Autores |
/ Núria Margarit |
EDICIÓN |
Edición |
1ªed. |
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN |
Lugar de publicación |
Barcelona |
Editorial |
: Mosquito |
Data de publicación |
, 2025 |
DESCRICIÓN FÍSICA |
Extensión |
56p. |
Dimensións |
; 32x25cm |
NOTA DE CONTIDO |
Nota de contido |
Descubre las maravillas del mundo submarino a través de las ilustraciones científicas más bellas e impactantes. Arte y ciencia llevadas a la sublimación antes del uso de la fotografía en el ámbito científico. |
RESUMO |
Resumo |
O mundo submarino é o reino da biodiversidade e o refuxio da vida na Terra, non en balde o noso planeta está composto principalmente de auga salgada. Algunhas rexións mariñas son máis inhóspitas e foron menos exploradas que a Lúa, e outros mundos submarinos baixo o xeo gardan a pegada máis antiga do planeta. Pero ademais, os nosos mares e océanos compoñen un catálogo de beleza e de adaptación humillante. Viches algunha vez como se despraza un banco de medusas? É un ballet sincronizado. Paráchesche a observar as formas dos moluscos ou do coral? Puideches extasiarche coa lixeireza dunha tartaruga de case 1000 quilos que parece voar entre as augas? E que dis das mil formas das estrelas de mar? |
DESTINATARIOS |
Nota de audiencia |
5º-6º Primaria |
-- |
3º-4º Primaria |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Mares |
-- |
259783 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Animais |
-- |
259784 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Ciencia |
-- |
259785 |
REFERENCIA ILS ANTERIOR |
-- |
2 |