Avelaíñas eléctricas (Rexistro nro. 1072308)
[ vista simple ]
 
 
 | 000 -CABECEIRA | |
|---|---|
| Campo de control de longitud fija | 03473nam a2200289 c 4500 | 
| CAMPO FIXO DE DESCRICIÓN FÍSICA | |
| Campo fixo de descrición física | ta | 
| INFORMACIÓN XERAL | |
| Códigos de información de lonxitude fixa | 220704s2022 sp er|||| 000 1 glg | 
| DEPÓSITO LEGAL | |
| Número de copyright ou de depósito legal | C 690-2022 | 
| ISBN | |
| ISBN | 9788412553604 | 
| CDU | |
| CDU | 821.134.4-1 | 
| CDU | |
| CDU | 821.134.4-31"20" | 
| PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA | |
| Nome de persoa | Romero, Sica | 
| Termo indicativo de función | autor/a | 
| -- | 125878 | 
| MENCIÓN DE TÍTULO | |
| Título | Avelaíñas eléctricas | 
| Autores | / Sica Romero | 
| EDICIÓN | |
| Edición | 1ª ed. | 
| PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN | |
| Lugar de publicación | [Ames] | 
| Editorial | : Nêspera editora | 
| Data de publicación | , 2022 | 
| DESCRICIÓN FÍSICA | |
| Extensión | 217 p. | 
| Dimensións | ; 21 cm | 
| NOTA XERAL | |
| Nota xeral | O estilo de Sica Romero é rápido, fluído. Encaixa perfectamente coas novas liñas editoriais ‘máis visuais’ e poéticas que podemos observar agora mesmo no mercado do libro. É unha novela onde a poesía ten un lugar especial: aínda que os versos non representen máis que unha vixésima parte da obra, eses poemas resonan na prosa. Polo tanto, é unha obra que no seu conxunto pode ser unha mostra da hibridación de distintas artes, ou/e de distintos xéneros, xa que conflúen a poesía, a prosa, diferentes tipografías, e unha puntuación moi particular nalgúns casos. Un poema de Rosalía de Castro introduce cada un dos capítulos da novela, o contido deses poemas está estrictamente ligado ós temas tratados en cada capítulo, facéndonos ver así, que a poesía da gran poeta sigue vixente. Coa súa escrita, Sica, tráenos á actualidade as mesmas verbas de inxustiza, e de tantos outros sentimentos reflectidos na obra de Rosalía. Ese é outro valor engadido de Avelaíñas eléctricas: concectar e interpretar na actualidade os problemas que cargamos dende antaño, como se Sica tecese, cos fíos do pasado e do presente, un cable resistente e longo, sobre o que puidese camiñar o mismísimo Philip Pétit entre as torres xemelgas do World Trade Center. É unha obra recomendable a partir dos trece/catorce anos, incluso é recomendable xusto para esas idades que abranguen a adolescencia, e sen límite máximo porque, a súa vez, calquera outra persoa adulta pode empatizar perfectamente cos personaxes xa que atoparan experiencias e anécdotas que probablemente viviron, ademáis dunha obra completa e enriquecida cun deseño e unha estructura orixinais. Pode chegar a ser unha boa ferramenta pedagóxica para iniciar debates sobre: a violencia, o amor, a amizade, as responsabilidades, a ética, o sexo/a sexualidade, a discriminación, a diferenza, as drogas/as adiccións, etc. En calquera tipo de institucións: bibliotecas, centros escolares, centros socioculturais, librarías, … | 
| RESUMO | |
| Resumo | Historia de dúas rapazas, que rematada a carreira universitaria, deciden emprender camiños distintos fuxindo das súas pantasmas. A obra trata con delicadeza e agarimo os distintos temas universais e ancestrais, como son: a violencia, o amor, a amizade, a responsabilidade, a ética, o sexo/a sexualidade, a discriminación, a diferenza, as drogas/as adiccións, etc. Temas presentes tamén nos poemas de Rosalía de Castro que introducen cada un dos capítulos de Avelaíñas eléctricas. Polo tanto, a novela pode empregarse como ferramenta pedagóxica e de reflexión para a propia lectora e/ou como ferramenta para iniciar debates en calquera ámbito social. | 
| DESTINATARIOS | |
| Nota de audiencia | 3º-4º ESO | 
| -- | 1º-2º BAC | 
| -- | Formación Profesional | 
| MATERIA--NOME DE PERSOA | |
| Nome de persoa | Rosalía de Castro | 
| -- | 125885 | 
| MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
| Termo de materia | Novela social | 
| -- | 12039 | 
| MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
| Termo de materia | Experiencias vitais | 
| -- | 111292 | 
| MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
| Termo de materia | Poesía | 
| -- | 125886 | 
| MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
| Termo de materia | Vida cotiá | 
| -- | 1378 | 
| -- | CED087-14674|LED035-14246|PED004-1896|LED037-33757 | 
| REFERENCIA ILS ANTERIOR | |
| -- | 2 | 
| Retirado | Perdido | Fonte de clasificación ou esquema | Estragado | Non para préstamo | Localización permanente | Localización actual | Localización en andeis | Data de alta no sistema | Sinatura correspondente á clasificación | Parte da sinatura que identifica ao exemplar | Préstamos totais | Sinatura completa | Código de barras | Data da última consulta | Data do último préstamo | Número de volume | Tipo de ítem de Koha | Fonte de adquisición | Nota pública | 
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| CIFP A Carballeira-Marcos Valcárcel | CIFP A Carballeira-Marcos Valcárcel | Sala préstamo | 2023-01-26 | 82-N | ave | 82-N ROM ave | OER003000002717 | 2023-01-26 | Prestable | PLAMBE 22/23 | |||||||||
| En biblioteca | IES 12 de Outubro | IES 12 de Outubro | Sala préstamo | 2023-01-20 | 82-NG | ave | 82-NG ROM ave | OED016000011725 | 2023-01-20 | Prestable | Fondos Plambe | ||||||||
| En biblioteca | IES 12 de Outubro | IES 12 de Outubro | Sala préstamo | 2023-01-20 | 82-NG | ave | 82-NG ROM ave | OED016000011923 | 2023-05-23 | Prestable | Departamento Lingua galega | ||||||||
| IES A Basella | IES A Basella | Sala préstamo | 2023-02-03 | 82-G | ave | 1 | 82-G ROM ave | PED090000011294 | 2023-09-15 | 2023-06-21 | Prestable | Biblioteca creativa | |||||||
| IES A Basella | IES A Basella | Sala préstamo | 2023-03-29 | 82-G | ave | 1 | 82-G ROM ave | PED090000011540 | 2025-05-13 | 2024-12-05 | Prestable | Biblioteca Creativa | |||||||
| IES A Basella | IES A Basella | Sala préstamo | 2023-03-29 | 82-G | ave | 82-G ROM ave | PED090000011541 | 2023-03-29 | Prestable | Biblioteca Creativa | |||||||||
| IES A Basella | IES A Basella | Sala préstamo | 2023-03-29 | 82-G | ave | 82-G ROM ave | PED090000011542 | 2023-03-29 | Prestable | Biblioteca Creativa | |||||||||
| IES A Basella | IES A Basella | Sala préstamo | 2023-03-29 | 82-G | ave | 82-G ROM ave | PED090000011543 | 2023-09-29 | Prestable | Biblioteca Creativa | |||||||||
| IES A Basella | IES A Basella | Sala préstamo | 2023-03-29 | 82-G | ave | 82-G ROM ave | PED090000011544 | 2023-03-29 | Prestable | Biblioteca Creativa | |||||||||
| IES A Basella | IES A Basella | Sala préstamo | 2023-03-29 | 82-G | ave | 82-G ROM ave | PED090000011545 | 2023-03-29 | Prestable | Biblioteca Creativa | |||||||||
| IES A Basella | IES A Basella | Sala préstamo | 2023-03-29 | 82-G | ave | 1 | 82-G ROM ave | PED090000011546 | 2024-03-04 | 2024-01-25 | Prestable | Biblioteca Creativa | |||||||
| IES A Basella | IES A Basella | Sala préstamo | 2023-03-29 | 82-G | ave | 1 | 82-G ROM ave | PED090000011547 | 2025-03-12 | 2024-12-05 | Prestable | Biblioteca Creativa | |||||||
| IES A Basella | IES A Basella | Sala préstamo | 2023-03-29 | 82-G | ave | 1 | 82-G ROM ave | PED090000011548 | 2025-03-12 | 2024-12-05 | Prestable | Biblioteca Creativa | |||||||
| IES A Basella | IES A Basella | Sala préstamo | 2023-03-29 | 82-G | ave | 1 | 82-G ROM ave | PED090000011549 | 2025-05-07 | 2024-12-05 | Prestable | Biblioteca Creativa | |||||||
| IES Antón Alonso Ríos | IES Antón Alonso Ríos | Sala préstamo | 2023-01-12 | 82N | ave | 2 | 82N ROM ave | PED001000018587 | 2024-01-12 | 2023-11-27 | Prestable | ||||||||
| IES Antón Alonso Ríos | IES Antón Alonso Ríos | Sala préstamo | 2023-01-12 | 82N | ave | 1 | 82N ROM ave | PED001000018588 | 2024-04-02 | 2023-03-20 | Prestable | ||||||||
| IES As Barxas | IES As Barxas | Sala préstamo | 2023-11-29 | N | ave | 9 | N ROM ave | PED004000001896 | 2025-03-19 | 1 | Prestable | Fondos Biblioteca | |||||||
| IES Brión | IES Brión | Sala préstamo | 2023-03-14 | 82G-N | ave | 1 | 82G-N ROM ave | CED014000014259 | 2023-04-18 | 2023-03-16 | Prestable | Plambe | |||||||
| IES Gregorio Fernández | IES Gregorio Fernández | Sala préstamo | 2023-10-17 | 822.1NX | ave | 1 | 822.1NX ROM ave | LED017000018362 | 2024-02-08 | 2023-10-24 | Prestable | Club de lectura | |||||||
| IES Johan Carballeira | IES Johan Carballeira | Sala préstamo | 2023-03-17 | 82N-G | ave | 1 | 82N-G ROM ave | PED048000011545 | 2023-06-13 | 2023-03-31 | Prestable | ||||||||
| IES Lamas de Castelo | IES Lamas de Castelo | Sala préstamo | 2022-12-20 | 82-G | ave | 2 | 82-G ROM ave | CED034000011544 | 2025-06-06 | 2025-03-28 | Xeral IES 2022-23/LG | Da autora carnotá Sica Romero | |||||||
| IES Lucus Augusti | IES Lucus Augusti | Sala préstamo | 2024-01-16 | 821-N | ave | 821-N ROM ave | LED037000033757 | 2025-06-06 | 1 | Prestable | Fondos Biblioteca | ||||||||
| IES Marco Do Camballón | IES Marco Do Camballón | 2023-10-25 | N | ave | N ROM ave | PED030000011311 | 2023-10-25 | Prestable | Compra | ||||||||||
| IES Monte Carrasco | IES Monte Carrasco | 2023-07-11 | 82-N | ave | 82-N ROM ave | PED054000006686 | 2023-07-11 | ||||||||||||
| IES Plurilingüe de Ames | IES Plurilingüe de Ames | Sala préstamo | 2022-12-20 | G-N | ave | 1 | G-N ROM ave | CED004000018578 | 2024-04-29 | 2024-04-09 | 1 | Prestable | |||||||
| IES Valadares | IES Valadares | Sala préstamo | 2023-06-26 | 821P | ave | 821P ROM ave | PED052000010360 | 2023-06-26 | Prestable | ||||||||||
| IES da Terra Chá, José Trapero Pardo | IES da Terra Chá, José Trapero Pardo | Sala préstamo | 2023-06-16 | 82-N | ave | 82-N ROM ave | LED022000017016 | 2023-06-16 | Préstamo especial | ||||||||||
| Consulta en sala | IES da Terra Chá, José Trapero Pardo | IES da Terra Chá, José Trapero Pardo | Sala préstamo | 2024-03-18 | 82-N | ave | 82-N ROM ave | LED022000017179 | 2024-03-18 | Préstamo especial | Plambe | Exemplar adicado pola autora | |||||||
| IES de Becerreá | IES de Becerreá | Sala préstamo | 2024-03-15 | 860.3-N | ave | 860.3-N ROM ave | LED035000014246 | 2024-12-04 | 1 | Prestable | Fondos Biblioteca | ||||||||
| IES de Porto do Son | IES de Porto do Son | Sala préstamo | 2023-10-23 | 82-N-Gal | ave | 1 | 82-N-Gal ROM ave | CED087000014674 | 2024-11-21 | 1 | Prestable | Fondos Biblioteca | 
 
    